از تخلفات بازار به کجا شکایت کنیم؟

۳۵

مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت استان کرمان افتتاح شد.

 ۱۸ تیرماه سامانه پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و جمعی از مسئولین سازمان صمت استان افتتاح شد.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با تاکید بر رسیدگی به  شکایات مردمی افزود: طبق وعده ای که به همشهریان داده بودیم سامانه پاسخگویی یکپارچه نسبت به بازار کالاهای اساسی، میوه و تره بار و آرد و نان در سازمان صمت راه اندازی شد.

جلالی با تاکید بر اینکه شعار این طرح نظارت با مردم و برای مردم است اظهار داشت: نحوه عملکرد این سامانه به این شکل است که تعدادی تیم‌های واکنش سریع برای نظارت بر بازار در نظر گرفته شده لذا سامانه ۱۲۴ برای شکایات مردمی در نظر گرفته شده که شکایات در این سامانه ثبت و بلافاصله به تیم ‌های واکنش سریع انتقال داده و این تیم‌ها نسبت به بررسی شکایات مردم اقدام خواهند کرد و اگر موضوع قضایی باشد از طریق تعزیرات حکومتی، متخلفان اعمال قانون می شوند.

جلالی در ادامه افزود: این سامانه فعلا به صورت پایلوت در شهر کرمان اجرا خواهد شد و قرار است بعد از یک‌ماه طرح آزمایشی و رفع نواقص احتمالی در سراسر استان پیاده شود تا دغدغه ای را که مردم به ۵ پدیده احتکار،قاچاق،تقلب، گرانفروشی و کم فروشی دارند برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.